11 March 2013 Last day in Strateq

Assalamualaikum...

Pada 11 Mac yang lalu saya telah meninggalkan strateq. Banyak yg ign diperkatakan tetapi tidak pandai untuk meluahkan apa yg tersimpan dilubuk hati.
Thank you to Sam kerana sudi menjadi RO saya selama ini. Saya telah banyak mmberi masalah dekat Sam. Namun dia tabah menghadapi nya. Sam menasihatkan saya supaya meletak jawatan memandangkan saya tidak mampu lagi bekerja di Strateq kerana tidak punctual.
Terima kasih kepada Shukoq, Sufri, Nasrul, Nasrun, Kairu dan lain2 kerana menjadi kawan saya dan selalu dekat dekat sy. Kenangan bersama korang tidak akan aku lupakan.
Terima kasih jugak kepada Fatonah, Lena dan pihak HR kerana sanggup melayan karenah sy sepanjang berada di sana.

Semoga perletakan jawatan sy ini dpt menyenangkan kerja dan hati beberapa pihak dan ia menjadi titik tolak saya untuk bekerja lebih keras lagi pada waktu ini.

Selamat tinggal Strateq.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Malam

terjemahan ayat 11 surah al-anfal.